keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Fazerseikkailuja

Suklaavuoren alta päivää c: Olin tänään luokan kanssa Fazerilassa, ja olipahan taas kivaa :DD
Aamulla datasin hetken koneella kun oli kymmeneen meno, juttelin parisen tuntia skypessä Jennan kanssa jälleen, ja yllätys yllätys, katselin Homestuck videoita, ja löydettiinkin sitten Jennan kanssa erittäin hyvä biisi! :D No sit tuli aika lähtee kouluun. Unohin heti aluks puhelimen himaan, ja siis Jenna joutui hieman odottelemaan meikää siinä, ennen kuin päästiin lähtemäänkään kouluun. Olen ihana xD

No koulussa ensinnäkin oli ekaksi englantia. Eli siis piirtämistä! :D Emmä muuta tee enkun tunneilla, melkeen koskaan. No, sitten tuli matikan tunti. Olin oikeesti tosi pettynyt kun en päässy hieroo sen opettajan naamaan mun Einsteinin testin ratkaisua ): No, tehtiin joitain muita tehtäviä siinä sitten. Yhtenä oli se, että jos sulla on 4l astia ja 5l astia, miten mittaat vain niillä kahdella kaksi litraa. Noi on niin helppoja tehtäviä olin vaan koko tunnin silleen "huoh".

Sitten tulikin aika lähteä Fazerille! Menin ostarille bussilla, ja faija heitti mut itse Fazerilalle. Jouduin kyl kylmässä odottelee opettajaa parin kaverin kanssa puolisen tuntia ): Nomut sit siel sisäl oli ihanan lämmin ♥ Sain Angry Birds tikkarin ;u; ja sitten alakerrassa vedin jalka kolmantena kätenä (see what i did there xD) niitä mässyjä, ja menin ostamaan sitten kauppaan lisää mässyä illaks :'D

No Jenna tuli mua Fazerilalle vastaan, ja sai multa Geisha tumma suklaa levyn, koska en ite voi sitä syyä (pähkinäallergia >:I ) ja lähettiin meille täpötäydessä bussissa ♥♥

Heti kun päästiin meille mentiin koneelle kuuntelemaan musiikkia ja katsomaan videoita :'D Se lähti sitten hetken päästä Jumboon kattomaan Dave-cossiin laseja. Ei se niitä sitten ainakaan ostanut. Mutta oltais kai tulossa Desucon Frostbiteen! :D Minä en ajattellut mitään cossata, hilluisin vain kameran kanssa, ja ehkä koittaisin sosiaalistuttaa itseäni halaamiseen :''D AINAKIN JOS SIELTÄ LÖYTYY HALATTAVIA IHMISIÄ. (Homestuck) En oo mikää halailija.

Tää postaus on muuten kirjotettu tiistaina, mutta viimeistelin sen keskiviikkona xD Kaikkia kiinnosti!
Menen muuten varmaankin tänään ostamaan mustan värin, ja viikonloppuna värjään mustaksi. Joo. Mutta Trippimehu kuittaa tähän!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti